Vad kul och grattis till er som får flytta in. Våran grund håller på att byggas just nu sen blir det till att snickra dygnet runt :) Hur känns det med ryggåstaket, känns huset rymligt och luftigt? Jag har bara varit inne i prio två hus med standardtak. Ser superfint ut! :) Mvh Fredrik
Vad kul och grattis till er som får flytta in.
SvaraRaderaVåran grund håller på att byggas just nu sen blir det till att snickra dygnet runt :)
Hur känns det med ryggåstaket, känns huset rymligt och luftigt?
Jag har bara varit inne i prio två hus med standardtak.
Ser superfint ut! :)
Mvh Fredrik