tisdag 7 april 2015

Nu är det VÅRT!!!

Idag hade vi slutbesiktning! Allt som funnits på kontrollbesiktningen var åtgärdat så slutbesiktningen blev helt utan anmärkningar!
Nu har vi tagit huset i besittning!!! 

Dagen till ära bjöds på ett strålande väder! 

Nu ska det fejas och på lördag går flyttlasset! 

1 kommentar:

  1. Vad kul och grattis till er som får flytta in.
    Våran grund håller på att byggas just nu sen blir det till att snickra dygnet runt :)
    Hur känns det med ryggåstaket, känns huset rymligt och luftigt?
    Jag har bara varit inne i prio två hus med standardtak.
    Ser superfint ut! :)
    Mvh Fredrik

    SvaraRadera